2012. augusztus 8., szerda

DIY - átalakítás (szegecsek, farmer és csipke)

Igaz, hogy 'fashion' kategóriában nem sok bejegyzés van a blogon (még), de amint láthatjátok, egyre inkább szaporodnak a DIY bejegyzések (remélhetőleg sokak örömére). A személyes facebook oldalamon kerestem egy képet, amikor megtaláltam az alábbi képeket. Jó egy évvel ezelőtt készítettem ezt a mellényt, nem is tudom, eddig miért nem mutattam meg.

Sajnos nem készültek step by step képek, csak ezekkel az előtte-utána fotókkal szolgálhatok. :)

Átalakítás előtt: egyszerű farmerdzseki

Átalakítás után: valamivel egyedibb dolog született :)



Amint láthatjátok imádom a farmer-csipke-szegecs kombinációt. Eléggé kontrasztos, mégis összeillő dologról van szó. Remélem ezzel a rövid bejegyzéssel meghoztam a kedveteket a kreatívkodáshoz!! Elő az ollót csajok, lényeg az egyediség!! ;)

Jó munkát, Heni :)


5 megjegyzés:

  1. Húúú ez tényleg nagyon jó lett! Én sem szeretem, ha szembe jön velem valami az utcán... :)
    Amint lesz egy feláldozható farmerdzsekim, én is megpróbálkozom vele :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, egyre többen vagyunk így. :) Nem vagyok az a nagyon különc lány, de szeretem, ha van valami, ami megkülönböztet a többi embertől (persze jó értelemben). :) Sok sikert az átalakításhoz!! ;)

      Törlés
  2. Imádom a csipkét, ez nagyon jó lett! Nekem is tetszik ez a kontraszt a farmerrel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a jó az egészben, hogy egyszerre három stílus keveredik. Egy ilyen mellény jolly joker lehet nagyon sok esetben. ;)

      Törlés
  3. Ilyen csipkés anyagot,és szegecseket hol lehet kapni?! Nagyon tetszik ez az összeállítás:) Előre is köszi a válaszért:)xX

    VálaszTörlés